24 Temmuz 2014 Perşembe

EN İYİ FOREX ROBOTU | FOREX ROBOTU İNDİR | ALMAN FOREX ROBOTU



Arkadaşlar aradığınız google!a yazdığınız ''en iyi forex robotu'' veya ''forex robotu indir'' anahtar kelimeleriyse doğru yerdesiniz.Piyasada gerçekten birçok forex programı ve forex robotu var.İnsan gerçekten hangisine bakacağına şaşıyor.Eğer forex'e ,borsaya ilginiz varsa ve bu uğraşılarınızdan kesin ve otomatik para kazanmak istiyorsanız.Bu forex robotunu indirmeli en azından incelemelisiniz.En iyi forex robotu Alman disiplini ve kalitesiyle hazırlanmış ve %100 otomatik çalışan Alman Forex Robotu'dur.

Forex nedir?
Forex, farklı kurların ticareti anlamına gelen Foreign Exchange kelimelerinin kısaltmasıdır. Günümüzde herkes kar elde etmek için kolayca Forex üzerinde kur paritelerinde alım ve satım işlemleri yapabilir. İşlem yaptığınız paritede kur fiyatları Forex piyasasındaki alım satım hacimleri yüksek olduğu için sürekli değişmektedir. İşte bu değişiklik, alış sonrasında en iyi fiyattan yapacağınız satış ile gelir elde etmenizi sağlar.


Alman Forex robotu adlı programın yaratıcısı yarı Alman yarı Türk olan Anna Türksoy.Onunla ilgili yazımı şuraya yazmıştım.Ayrıca bu programla ilgili kazanç dekontlarını ve kurulum videolarını daha geniş bir şekilde şuraya yazmıştım.Lütfen okuyunuz.

En iyi Forex robotu olan Alman Forex Robotu'nun özellikleri kısaca şöyle:


* Tam otomatik kurulum ve çalışma. (%100 otomatik para kazandırıyor)
* Kendiliğinden otomatik alım-satım emri (Size iş ve risk bırakmıyor)
* Stop loss ve take profit çizgilerini otomatik izleme
* Otomatik-BreakEven Trailing sistemi
* 100% otomatik trade (alım satım)
* Geçmiş forex tecrübesine ve bilgisine gerek yok
* Herhangi bir aracı kurumun bütün MetaTrader platformları ile sorunsuz çalışma
*  Ödemeden sonra abonelik ya da ek ödeme yok
*  Hareketli Breakout Sarı kanal stratejisi, Alman Panzerleri gibi piyasayı silip süpürmeye hazır bekleyen Tam Otomatik Forex Robotu.


Bu konuyla ilgili yazdığım daha geniş yazımı okuyup daha iyi bir fikir sahibi olmak için lütfen buraya TIKLAYINIZ.



Yorum olarak gelen yazılar belki gözünüzden kaçar.Alttaki resimlere tıklayıp okuyabilirsiniz.

En son bugün gelen yorumun resmini paylaşıyorum.Koray Kara ürünü aldığını ve beğendiğini yazıyor.Teşekkür ederim kendisine.
Resme tıklayıp büyütebilirsiniz.


Siz de yorum bırakmak isterseniz altta yorum yazan yazıya tıklayıp açılan kutucuğa yorumunuzu bırakabilirsiniz.
Teşekkür ederim.


8 yorum :

  1. Arkadaşım bu Alman Forex Robotu bende var çok ama çok memnunum almak isteyen varsa çekinmeden alabilir.Geçen hafta bana 5000 tl para kazandırdı bana.Her şey otomatik çalışıyor üstelik.Yukardaki yazıyı görünce yorum yapmak istedim.Teş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Martin arkadaşım çok teşekkür ederim değerli yorumun için.Yine bekleriz inşallah.Sağolun.

      Sil
  2. Herkese selam,
    Yukardaki güzel yorumlara güvenerek ürünü dün aldım.Epeydir forexle uğraşmak istiyordum zaten.İlk etapta program beklentilerimi fazlasıyla karşıladı.Kurulumu çok kolay ve insana güven veriyor.Şimdilik çok memnun kaldım.Teknik destek ekipleri her an karşımda buldum onları.Sağolsunlar.10-15 gün içinde program hakkında vekazançlarım hakkında yazı yazarım buraya.Şimdilik hoşçakalın.

    YanıtlaSil
  3. Koray kardeşim değerli yorumun için çok teşekkür ederim.Bekleri inşallah.

    YanıtlaSil
  4. Bu Alman Robotuna kafayı taktım,kesin alacağım.Arkadaşlarımın hepsi memnun.

    YanıtlaSil
  5. Bir de fiyatınızı yazsaydınız iyi olurdu kardeşim,herkes bilirdi ürürnün fiyatını.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ediyorum tüm kardeşlerime.Yorumları için.

    YanıtlaSil

Yorumlayın,değerlendirin...Yorumlarınız kıymetlidir.Siyasi içerikli,reklamlı ve küfürlü yorumlarınız anında silinir.