23 Temmuz 2014 Çarşamba

ALMAN FOREX ROBOTU İNCELEMESİ | FOREX ROBOTU KURULUMU


Yukarıdaki video Alman Forex Robotu(yazıya tıkla ulaş) kullanan bir arkadaşın çekip youtube'a gönderdiği gerçek bir yatırım görüntüsüdür.
Film izlerken,oyun oynarken günde neredeyse 1000 tl'ye yakın bir para kazanıyor.
Tebrik ederim.

Yazımı okumaya başlamadan bu yazıma gelen en son bomba yorumu en önce paylaşayım.Çünkü çok sevindim.Bu kadar yazı yazdım,güvenin dedim,Allaha şükür boşa çıkmadı.Resne tıkla-büyüt.
15 günde 1774 dolar kazanmış
Bu yorum yazının en altındadır.




VİDEOYA TIKLA İZLE

% 100 TAM OTOMATİK ÇALIŞIR
ALMAN KALİTESİ

Forex kısaltılmış hali olan FX İngilizce Foreign Exchange sözcüklerinden oluşur ve finans piyasalarının vazgeçilmezleri olarak yerini aldığını kanıtlamıştır. Çünkü günlük 5,5 trilyon dolar işlem hacmiyle dünyanın en büyük ve en hızlı gelişen finansal bir piyasa olması kişileri forex piyasasına yaklaştırmasında önemli bir rol üstlenmiştir. Farklı ülkelerin paralarının birbiriyle değiştirildiği bir döviz piyasasıdır. Forex piyasalarında dövizler arasında değişim temel alınsa da bu piyasanın beklenenden daha fazla ilgi görmesi sonucunda altın, gümüş gibi değerli metallerin dışına petrol ve farklı borsalara ilişkin endekslerde de işleme girilebilme özelliğine sahiptir.
Biraz karışık görülse bile birçok insan gelirini evden böyle sağlıyor.Peki desem sizin adınıza tam otomatik çalışacak bir forex robotu olsa bu da Alman disiplini ve teknolojisiyle yapılmış olsa buna ne dersiniz?Şuraya da Alman Forex Robotu ile ilgili bir bilginedirme yazısı yazmıştım.


 Bu sistem bilgisayarınıza kurulduktan sonra %100 tam otomatik bir şekilde çalışacak ve al-sat emirlerini tam zamanında otomatik bir şekişde uygulayacak.Bu forex robotu Terminatör gibi bir şey anlayacağınız.Mutlaka en azından bir incelenmeyi hak ediyor.
Sistemi ve robotu yapan kişi Türk ve Alman vatandaşı adı Anna Türksoy ve kendinden şöyle bahsediyor.

   ''Adım Anna Türksoy, Türk-Alman karma bir aileden geliyorum.
      Uzun yıllar boyunca Almanya’da çeşitli finans kurumlarında üst düzey yöneticilik yaptım. Bu süre zarfında üzerinde çalıştığım forex teknik ve stratejileri sayesinde kendi trading stilimi geliştirdim ve bunu birazdan sizlerle paylaşacağım :

      Alman Forex Robotu - Acemilerden Profesyönellere kadar herkesin kullanabileceği bir Uzman Danışman'dır. Özel olarak geliştirdiğim teknik analiz stratejileri ile duygusallıktan uzak Alman Disiplini ile otomatik işlem yapar.
      Forex'te başarılı olmak zordur ama imkansız değildir. Ve ben bunu size ispatlamak için buradayım. Lütfen bana birkaç dakika daha verin ve okumaya devam edin.''
Anna, Alman Forex Robotu yaratıcısı.
 
     


         


     Şans eseri, bütün bu yıkıcı duyguları hesaba katmadan forexte işlem yaparak başarıyı yakalayabileceğimiz Alman Forex Robotuna sahipler. Robotlar sistematik çalışırlar. Forex uzmanlarının önceden belirlediği kurallar çerçevesinde otomatik işlem yaparlar. Matematik, istatistik, bilişim ve forex uzmanlarından oluşturulan bir ekiple Alman Forex Robotu'nu hazırlarken başarıya ulaşabilmeniz için bütün olasılıkları göz önünde burundurmuşlar ve kolay bir kullanımla size sunmuşlar.Alman Forex Robotu adlı programda sizi yalnız da bırakmıyorlar.7/ 24 online çalışan bir canlı destek ekipleri var..Yani işi asla şansa bırakmıyorlar.






Resimlere tıklayıp büyütebilirsiniz.

Tam otomatik çalışan bu Forex robotunun 1 aylık ne kadar para kazandırdığını yukardaki resme tıklayıp büyüterek görebilirsiniz.1 ayda tam 11.000 küsur tl kazandırmış.Gerçekten iç açıcı.
Peki Alman Forex Robotu nasıl kurulur ve çalıştırılır,alttaki video yardımcı olacaktır.




Forex robotuyla ürünün parasını hemen çıkarabilirsiniz1 günde hem de. Alttaki resmi tıklarsanız göreceksiniz ne kadar kazanabileceğinizi.1 günde 113 3 günde 1.076 dolar.

RESİMLERE TIKLA BÜYÜT.


 Evet yanlış okumuyorsunuz 1 günde 113 dolar ve üç günde 1.070 dolar.Perfect.
Evet arkadaşlar ben anlamam demeyin çünkü siz sadece sistemi kuruyor ve sadece bilgisayarınızı kapatmıyorsunuz.Gerisini Alman Forex Robotu (tıkla SİTESİ) kendisi hallediyor.Bir girip bakmanızda büyük fayda var.Forex'le ilgileniyor ve böyle otomatik çalışan bir sistem arıyorsanız biçilmiş bir kaftan.Emin olun.
İndirim Kampanyası Bitmek Üzere. 50 TL Daha Az Ödeme Fırsatını Kaçırmayın!!!

Googleda arattığınız zaman en iyi forex robotu ,forex al sat robotu diye Alman Forex Robotunu göreceksiniz.


Forex'ten evinizden para kazanmak ve bunu otomatik para kazanma makinesine dönüştürmek istiyorsanız bu program tam size göre olacaktır.% 100 otomatik çalışır.
Bilgisyarınızın açık durması yeterlidir,siz uyurken bile para kazandırır.
 
 
 
Forexten otomatik para kazanma düşüncesinde olan arkadaşların bu yazıyı okuyup mutlaka   ile tanışması gerekir.

Satın almasanız bile ücretsiz hediye ve araçlar verilmektedir.
NASIL İNDİRECEKSİNİZ?
1- Linke tıklayıp sitesini açın.
2-Sağ üst taraftan siteyi X işaretinden kapatın.Orada sayfada kalmak ister misiniz diye bir kutucuk açılacak.Sayfada kala tıklayın.
3-İşte o zaman yukardaki resmin bulunduğu indirme yeri açılacaktır.Sadece e-mailinizi işaretli yere yazın.Bu ücretsiz ürün mailinize TAMAMEN ÜCRETSİZ gelsin





Belki gözünüzden kaçmıştır dünden beri gelen 2 yorum kullanıcıların Alman Forex Robotu'ndan ne kadar memnun olduklarını bize kanıtlıyor.Bu yorumları yazının altındaki yorum oku bölümüne tıklayarak okuyabilirsiniz.
RESME TIKLAYARAK BÜYÜTEBİLİRSİNİZ.
En son gelen yorum alttadır.Resme tıklayın.

En son bugün gelen yorumun resmini paylaşıyorum.Koray Kara ürünü aldığını ve beğendiğini yazıyor.Teşekkür ederim kendisine.
AVANTAJLI ÖZELLİKLERİ


Bloğuma son gelen 2 yorumu sizinle paylaşıyorum




En altta bloğuma gelen google kullanıcılarına bakarsanız birçok hoş yorum görebilirsiniz. 


Az önce youtube'da gördüğüm bir kullanıcı yorumunu burada paylaşıyorum.
''Merhaba arkadaşlar. Öncelikle şunu belirteyim forex işlerinden pek anlamam. Geçenlerde internette sörf yaparken alman forex robotunun web sayfasına denk geldim. Sitede forex piyasasında otomatik al sat yapan bir robotun tanıtımı yapılıyordu.

Biraz inceledim aklıma yattı çoğu şey. Ben de denemeye karar verdim. Tabi daha önce forex hesabım olmadığından bir aracı kurumu arayıp hesap açtım. Sonrasında bilgisayarıma MetaTrader programını kurdum. Alman Forex Robotunun sitesine girdim kampanya varmış KDV dahil 147 TL'ye kredi kartı ile ödememi yaptım. Robotu bilgisayarıma indirip kurmam 5 dakika sürdü. 

Bazı arkadaşlar forex robotunun söz verdiği gibi çalıştığına inanmıyorlardı ben de ilk deneyimimi videoya çekeyim dedim ve başladım kaydetmeye. 

Sitede bilgisayarınızı ve programı hiç kapatmayın diyordu ben de bilgisayarı açık bırakıp dışarı çıktım. Birkaç saat sonra eve geldiğimde 10 dolar kazanmıştım bile :)

İlk günlük 10 dolar yeter deyip programı kapattım. 5 gün bu işlemi yapsam ödediğim para çıkıyor zaten. Yani bazı arkadaşların düşündüğü gibi aldatma kandırma falan yok. 
Bu video ve yazının devamı şurada.Tıkla-incele

LÜTFEN AŞAĞIDAN YORUMLARINIZI BIRAKIN KALDI Kİ BUNLARI ÇOK ÖNEMSİYORUM.

30 yorum :

  1. Ben almayı düşünüyorum galiba.Çok güzel bir programa benziyor teşekkürler.
    Ayça-Bodrum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah kardeşim,aldığınız zaman kullandığınızda yorumlarızı bekliyoruz.

      Sil
    2. iyi günler arkadaşlar;
      robot iyi çalışıyor,anna hanımında desteği çok güzel.fakat hangi forex firmasını kullanıyorsunuz.?
      çünkü her forex şirketinde kar edilmiyor anladığım kadarıyla.

      Sil
  2. Ben geçen hafta aldım.İnanılmaz düzenli saat gibi işleyen bir robot.Fevkaalade.Sadece pcim açık gerisini o yani Alman Robot hallediyor.Normalde ben bir büfe işletiyorum ve forex morex işlerinden hiç anlamam.Ama bu robotla şansa ihtiyacım yok.Her şey otomatik .Para kazanma otomatik,al-sat emirleri otomatik.Almanlar ne güzel iş yapmış.Herkese de tavsiye ederim.
    Ferhat-Marmaris

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim yorumun için arkadaşım.

    YanıtlaSil
  4. Geçen hafta almayı düşünmüştüm ama almamıştım.Ama bugün yarın alabilirim.Çünkü googledan araştırdım hep olumlu yorumlar aldığını gördüm ben bu ürünün.

    YanıtlaSil
  5. Madem öyle ben de iyi bir araştıracağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten araştırmadan bir ürün almayın kardeşim.

      Sil
  6. Teşekkür ederim yazınız için oldukça aydınlatıcı.

    YanıtlaSil
  7. İyi akşamlar, ben de aldım robotu, ilk işleminde 120 dolar kaybedince bu da işe yaramayan ealardan diye düşündüm ancak yine de devam etmeye karar verdim, son çaremdi bi yerde. Ancak inanır mısınız 15 günde 1774 dolar aldı. Ben hala daha inanamıyorum ve sanki bir yerde bu da tekleyecek gibi geliyor diğer ealardaki gibi. İnşallah beni yanıltır.
    İşlem mantığı da akıllıca geldi, bekleyen emirlerle işlem açması yani.
    Sanki daha güven verici. Ancak benim önceki deneyimlerimden dolayı korkum var. Hayırlısı. Herkese tavsiye de ederim, robot iyi destek de iyi, sıkılmadan cevaplıyor Anna Hanım

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkür edrim bu güzel yorumunuz için.keşke adınızı da bıraksaydınız.Alman Forex Rotu almak isteyenlere en güzel tavsiye herhalde bu yazı.

    YanıtlaSil
  9. bende almayı düşünüyorum bazı kafama takılan sorular var pc yi herzaman açık bırakamam acaba cep telefonunda kullanılabiliyormu.

    YanıtlaSil
  10. Levent Bey, cep telefonundan kumanda edebiliyorsunuz,zaten cep telefonunuza sinyaller otomatik bir şekilde geliyor.Diğer taraftan bazı arkadaşlarımız Pc'nin devamlı açık kalması için uygun fiyattan sunucu kiralıyorlar.Teşekkürler yorumunuz için.Ürün sahibine mail atarak bu durumu sorabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  11. fiyatı yüksek olmasa yeni başlamak isteyen ben için çok güzel ama..

    YanıtlaSil
  12. merhaba bende almayı düşünüyorum ama notebooklarda çalışıyor mu ben genelde notebook üzerinden işlem yapıyorum

    YanıtlaSil
  13. merhaba arkadaşlar baya araştırdım bilgi sahibi oldum diyebilirm bu robot hakında ama inanın forex hakında hiç birşey bilmiyorum kaç tl ile başlanmalı lot nedir kaç lot ne kadar tl ye eşittir acaba bu robotu indirrisem herşeyi o otomotikmen yaparmı ve acaba bun ikili opsiyon için yani binary robot varmı binaryde nasıl iş görüyor sorularımı cevaplarsanız sevinirim şimdiden teşekürler.

    YanıtlaSil
  14. merhaba öncelikle arkadaşlar size sormak istediğim bir kaç soru var ben bu forex işlerinden hiç anlamıyorum acaba robotu satın alırsam sorunlar kalkarmı 1 lot nedir ve kaç lot kaç tl ye eşittir hangi forex siteleri güvenilirdir ikili opsiyon yani binary robot varmı varsa forex te olduğu gibi bundada iş görüyormu şimdiden teşekürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu robotu yeni aldım ve 4 gün boyunca pc de kendi işlem yaptı.bU süre zarfında zarar ettirdi ve stop loss yaptı ancak totalde 4 gün sonunda 150 dolar kar ile kapattım. Buda şu demek verdiğim paranın yarısından fazlası çıkmış durumda.Sadecce eurusd ve eurgbp paritesinde çalıştığını Anna hanım mail ile bildirmişti.Bunu da söylemiş oluyum... Ama ben diğer paritelerde çalışması umudu ile denemeler yapacağım. Sonuç olarak ben aldığıma memnunum..

      Sil
    2. Teşekkür ederim yorumunuz için Yasin Bey,umarım çok kazanırsınız ve yine burdan yorum atarsınız arkadaşlara.
      Tekrar tebrik ve teşekkürlerimler...

      Sil
  15. Lütfen üstte yer alan gerçek kullanıcı yorumlarına göz atınız.Siz de yorum bırakırsanız çok sevinirim.Keza almayı düşünen arkadaşların bu yorumları görmeye ihtiyaçları var.Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  16. fiyat çok yüksek olmasa alabilirim :( kampanya falan yapsalar bari

    YanıtlaSil
  17. Merhaba, ben de 2 ay önce aldım robotu, hayatım değişti diyebilirim. Her gün yatırımımın büyüdüğünü görmek insanı çok mutlu ediyor, bravo almanlara süper bir yazılım yapmışlar. Anna Hanım ve ekibi her konuda destek oluyorlar sağolsunlar.

    YanıtlaSil
  18. Merhaba. Ben de bu konuyu çok araştırdım. Fakat gerçekten kullanan biri ile karşılaşmadım. Eğer burada yorum yapanlardan kullanan var ise benimle iletişime geçebilir mi? arif_alkin@mynet.com Ben ikna olamadım. Forex hakkında deneyimlerim çok. Daha önce benzer robot yazılım da kullandım ama kendi pozisyon açmıyordu. Bu ürünün gerçek olması veya gerçekten işe yarıyor olması bana inandırıcı gelmedi. Amacım bir ürünü kötülemek değil. Ben de almak için çok araştırdım. Kullanan biri ile iletişime geçip tavsiyelerini alacaktım ama kimseyi bulamadım. Anna diye biri gerçekten var mı o bile belli değil!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Arif Bey ben 2014 yılından beri gerçekten kullanıyorum alman forex robotunu ve çok da memnunum. Bu memnuniyetimi sağlayan Anna Hanım ve ekibine de teşekkürü bir borç bilirim, her şeyi tam olarak öğrenene kadar desteklerini esirgemediler hiç. Benzer bir şey kullanmadığınıza bahse girerim bu öyle sizin bildiğiniz canbazların programları gibi değil farklı bir şey, eğer sormak istediğiniz herhangi bir şey olursa telefon numaramı emailinize gönderiyorum istediğiniz zaman arayabilirsiniz.

      Sil
  19. Ben iki yıldır kullanıyorum robot, gayette memnunum, ben aldığımda fiyatı daha ucuzdu, zaman geçtikçe sürekli yükseliyor fiyatı haberiniz olsun.

    YanıtlaSil
  20. Tek sormak istediğim, forex gurusu olarak burda bize lense ettiğiniz Anna Hanım'ın verdiği bir seminer ya da bir konferansa rastlayamadık. Yani real de böyle bir Hanımın olduğunu bile bilemiyoruz. Bir ad var tamam herkes olumlu yorum yapıyor güzel. Ama linkedn de bile rastlayamadığımız bir karaktere nasıl güvenebiliriz. Sadece bunu bilmek istiyoruz. Bana hangi dilde olursa olsun, bir Anna hanımı içeren bir link atın 3 tane alıcam. Söz.

    YanıtlaSil
  21. Merhaba Arkadaşlar,Bu programı almayı düşünüyorum yalnız bu robot ve sinyal programını kullanan gerçek arkadaşlar bana mail adresimden ulaşabilirlermi ersoz_34@hotmail.com Adım Volkan

    YanıtlaSil
  22. Merhaba arkadaşlar. robotu almayı düşünüyorum. ama kullanan birilerinden bilgi almak istiyorum. yardımlarınız esirgemezseni teşekkür ederim. mail adresim. ismailerduran@hotmail.com

    YanıtlaSil
  23. Merhaba arkadaşlar, robotu kullanan kişiler, lütfen yorumlarınızı hasan1972mermi@gmail.com a gönderirseniz sevinirim. Googleden sürekli Forex robotu araştırdığımda, devamlı alman forex robotu çıkıyor. Forexin ülkesi ingiltere, amerika ve japonya olarak biliyorum. Başka bildiğiniz robot varmı. Bana mail atarsanız sevinirim.

    YanıtlaSil

Yorumlayın,değerlendirin...Yorumlarınız kıymetlidir.Siyasi içerikli,reklamlı ve küfürlü yorumlarınız anında silinir.