24 Temmuz 2014 Perşembe

NETTE PARA KAZAN | NETTE PARA KAZANMA | NETTE PARA KAZANMAK


Önce videoya tıklayıp izleyin lütfen!!!

Önemli bir ricam sizden!!!
Bu yazının sonuna kadar okumaya gayret edin lütfen! Sizi sıkmamaya çalışacağım.Ama her satırını sizin için özenle yazmaya çalıştım.Umarım size yeni ufuklar ve kapılar açaçaktır kaldı ki buna eminim!!!
Teşekkürler anlayışınız için...

FACEBOOK PARA CİNİ
Facebook Para Kazanma Kitabı Bilgisi en alttadır.Ancak önce yazıyı okumalısınız.




  Öncelikle bundan 1yıl önce karşılaştığım ve sonunda dayanamayıp satın aldığım Masterkazanç adlı üründen bahsetmek istiyorum.Lütfen ön yargıyı bir kenara bırakıp okuyun.Bu bilgiler ürünü 1 yıl boyunca kullanıp test ettikten sonra yazılmış bilgilerdir.

  Masterkazanç ve Serdar Yüksel ilk defa bir videoda ilgimi çekmişti.2 yılda 90 milyar kazandığını anlatıyor ve bunu delillendiriyordu videoyla.Korkunç bir rakamdı bu.Bu kadar parayı nasıl kazanmıştı.Şimdi önce bu kanıt videosunu izleyin isterseniz.

    Masterkazanç alanların yorumları ve kazanç dekontları ilginizi çekebilir TIKLAYIN



         İlginç bir videoydu etkileyiciydi izlediğim.Ve bu ürünü böylece almaya karar verdim.Hem alıp merakımı giderecek hem de sizlerle düşüncelerimi paylaşabilecektim.Kitap gerçekten de çok doluydu.Hem pdf hem videolar ve özel taktikler...
Alltaki resim ürünü ilk açtığım zaman çıkan konu listesiydi.Onu paylaşıyorum.



Resme tıklayıp büyütebilirsiniz.Hemen her konuda yazılmış ve derin bilgi ve tiyolar içeriyordu.Şu an bunların birçoğunu kullanıyorum ve çok da memnunum.Birçok kazançlarım oldu.Sırf Clickmerkez adlı sitedeki kazancımı  altta resim olarak veriyorum.Kaldı ki çalıştığım ona yakın affiliate sitesi var.Yerli ve yabancı.Serdar Yüksel anlattığı her konuyu videoyla destekliyordu.Böylece görerek öğrenebiliyor ve onu kopyalayabiliyorsunuz.O masterkazanç eğitimini kısaca şöyle tanımlıyor.
                                                               Clickmerkez kazancım
RESME TIKLAYIP BÜYÜTÜN

                                                                           2.153 TL

                                                ''BENİ KOPYALA,UYGULA VE UNUT'' 
Benim de kullandığım Çiftçi Yöntemidir.

Serdar Yüksel yazdığı ürün tanıtımında şöyle diyordu ve bu beni çok etkilemişti,satın almam hususunda :
  ''
Master Kazanç, İnternetten para kazanmanın en iyi yollarının adım adım anlatıldığı, e-kitap, resimli ve videolu anlatımlardan oluşan, benim keşfetmiş olduğum uygulamalı kazanç sisteminin yer aldığı % 100 Türkçe, % 100 Orijinal ve Eşsiz bir Eğitim Seti ve ”İnternetten Para Kazanma Rehberi”dir.İçerik olarak ise dünyanın en fazla kullanılan, en kazançlı internetten para kazanma formülleri olan ‘’Satış Ortaklığı (Affiliate Marketing)’’ ve ”CPA Marketing” Kazanç Sistemlerini, ve bu kazanç sistemlerinin adım adım uygulanarak gerçek bir kazanca dönüştürülmesi anlatılmaktadır.
Kısaca Master Kazanç Eğitim Seti birinin evinize gelip size ‘’İnternetten Para Kazanmayı’’ adım adım, önce şunu yap, şimdi şunu yap, daha sonra bunu yap şeklinde anlatarak öğretmesi gibidir. Bu eğitimleri uygulamayı bitirdiğinizde ise siz de benim gibi internetten hem para kazanabilecek hem de bunu
otomatikleştirebileceksiniz ''

İkna olun diye para kazandırdığına  Xticaret affiliate satış ortaklığı sitesinden kazançlarımın bir bölümünü resimledim ve altta gösteriyorum.Devamlı artan bir artış.Resmi tıklatıp büyütün lütfen.                                                          

XTİCARET SİTESİ KAZANÇLARIM

2000 küsur lira bir para.Diğer onlarca affiliate ortaklığı site kazançlarımı göstermek abartılı olacağından 
bu kadarını yeterli buluyorum.
Umarım ikna olmuşsunuzdur,bu paraları kazanmamda işin derinliğini görmemde Masterkazancın ve sayın serdar Yüksel'in çok ama çok emeği vardır.
İnanın siz de yapabilirsiniz.

Bu formülü kitabı okuyunca ve videoları izleyince daha iyi anlayabiliyorsunuz.Ve artı kendim de alıp kullandığım ve hala da istifade ettiğim benim kazançlarımı fazlasıyla arttıran bir ürün olduğu için gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum.

''Masterkazanç'' özel taktik videoları ürünün içinde özellikle ilginizi çekecek nitelikte.Bu videolarla yaptığınız işlerde daha çok müşteri çekebilecek,daha çok ürün satabilecek ve daha çok para kazanabileceksiniz.


Yukardaki resim pdf eğitimlerinden bir kesit sunuyor.Üründe bir de Youtube Kazanç eğitimi var ki başlı başına sırf bu bilgi ve tiyolar için bile bu ürün alınır diyorum.Bana çok şey kazandırdığı için masterkazanca ve Serdar Yüksel'e teşekkür ederim.



YOUTUBE KAZANÇ EĞİTİMİ Evet arkadaşım bu sayfaları hala okuyorsan sen de benim gibi doğru ürünü bulma peşindesin demektir,internetten para kazanmak için.10 yıllık affiliate bilgim olduğu halde bu üründen öğrendiğim çok çeşitli bilgilerle para kazanıyorum.Sana da tavsiye ediyorum.Şimdi ürünün ana sayfasına gitmek için BURAYI tıklayabilirsin.KARAR SENİN.En azından gidip bir kendi sitesini ziyaret edebilirsin.



Ama durun daha bitmedi bir bonus da benden size Zamanında çok yüksek meblağlara satılmış Facebook'tan Para Kazanma'yı çok net anlatan Facebook Para Cini adlı eseri de ben size ÜCRETSİZ yollayacağım.Bunun için tek yapmanız gereken Yukarda bahsettiğim Masterkazanç ürününü benim linkim üzerinden satın almak.Böylece bir taşla iki kuş birden vurmuş olacaksınız.Ürünü aldıktan sonra parapostal@gmail.com adlı iletişim mailime bir mesaj atın.Adınızı soy adınızı yazın.Kontrolleri gerçekleştirip en kısa sürede İkinci ürününüzü size yollayacağım.

Peki bu eserde neler var kısaca yazayım
Facebook Cini kimler için fayda sağlar, kimlere kazandırır?

Bu eğitim setindebaşlıca 3 sorunun en iyi cevabı var.
§  Facebook’dan en çok ziyaretçiyi nasıl çekerim..
§  Bu ziyaretçilerin kalıcı olmasını nasıl sağlarım..
§  Daha profesyonel nasıl görünürüm..

§  ve bir sonuç:Facebook'tan Para Kazanmak.


Şimdi bazılarınız diyebilir ki böyle para kazanıyorsun neden .com'lu bir siten yok onun cevabını da Hakkımda bölümünde bulabilirsiniz.Ama kısaca şöyle söyleyeyim ben Serdar Yüksel'in çiftçi yöntemini kullanıyorum ve com.lu bir siteye ihtiyacım yok.Burası benim bürom gibidir bense 7/24 dışarıda iş kovalayan işimin patronuyum.

Her türlü soru ve yardım için iletişim sayfamı kullanabilirsiniz.Burda tıkla

Affiliate satış ortaklığı yapıyorsanız veya bir ürün tanıtıyorsanız bunları ilgi çekici bir biçimde tanıtmanız gerekir ki satışlarınız artsın.Xticaret'ten ,Clickmerkez veya Clickbank vs gibi şirketlere satış ortaklığı yapıyorsanız ve yapacaksanız bu grafiklerle harikalar yaratabiliyorsunuz.Bu yazımdaki görselleri harekete geçirici butonları bu setten kullandım.ŞURADAKİ yazımda bu grafiklerin satışlar üzerindeki etkisin okuyabilirsiniz.

LÜTFEN AŞAĞIDAN YORUMLARINIZI BIRAKIN KALDI Kİ BUNLARI ÇOK ÖNEMSİYORUM.
FACEBOOK'UNUZ VARSA ALTTAN HEMEN YORUM GİRİN.YOKSA DAHA ALTTA YORUM YAZAN YERE TIKLAYIN.TEŞEKKÜRLER.

2 yorum :

  1. Teşekkürler,gerçekten güzel bir yazı olmuş.Belki düşünebilirim.

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle almayı düşünüyorum.Bir indirim kuponunuz var mı acaba rica etsem?

    YanıtlaSil

Yorumlayın,değerlendirin...Yorumlarınız kıymetlidir.Siyasi içerikli,reklamlı ve küfürlü yorumlarınız anında silinir.