9 Mart 2014 Pazar

1 GÜNDE 2 SATIŞ YAPMAK | AFFİLİATE SIRLARI

     Yaklaşık 1 aydır yazı yazamıyorum ,pc açamıyorum.Peki affiliate işiyle uğraşan ben satış yapabiliyor muyum? Hayır dediğinizi duyar gibiyim.Ancak satışlarım oluyor ,hem de hiç pc açmadan,ben uyurken ,çalışırken,gezerken...Hangi saatte satıldığını bile bilemiyorum.Aynen Serdar Yüksel'in Masterkazanç adlı ürününde anlattığı gibi.Kopyala-Uygula-Unut tekniği.Altta bugün olan satışların resmini görebilirsiniz.

Açıkça konuşmam gerekirse Masterkazanç adlı ürünü satın alırken işime bu kadar yarayacağını tahmin etmemiştim gerçekten.Tek tük satılan ürünler.Tek tük kazançlar,sürekli bir yazma ,yazı yetiştirme çabası...
Şimdi arkama yaslanıyorum,sistemi kuruyorum,unutuyorum.Bilgisayarı 1 ay bile açmasam yukardaki gibi satışlarım geliyor.Bankaya otomatik geçiyor.Gerçekten mutluluk verici.Sistemi bir kez olsun incelemenizi dilerim.Başarılar.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlayın,değerlendirin...Yorumlarınız kıymetlidir.Siyasi içerikli,reklamlı ve küfürlü yorumlarınız anında silinir.