25 Ağustos 2014 Pazartesi

ALMAN FOREX ROBOTU BİR KULLANICI YORUMU | ALMAN FOREX ROBOTU YORUMUM



Alman Forex Robotu'nu ve bloğuma gelen kullanıcı yorumlarını şurada paylaşmıştım.Bu geniş bilgileri okuyabilirsiniz.
Bugün youtube'da gezinirken yukardaki videoyu gördüm,ürünü de tanıttığım için çok ilgimi çekti.Arkadaş Alman Forex Robotu'nu satın aldığını ve 5 dakikada kurduğunu ve denildiği gibi bilgsayarı açık bırakıp dışarı çıktığını döndüğünde ise Alman Forex Robotu'nun kendisine 10 dolar hemen para kazandırmış olduğunu gördüğünü ve memnuniyetini paylaşmak için de bu videoyu çektiğini söylüyor.Orjinal mesajı alttaki resimdeki gibi,okuyun.
Resme tıklatıp büyütebilirsiniz.
Mesajın içeriğini aşağıya paylaşıyorum.

''Merhaba arkadaşlar. Öncelikle şunu belirteyim forex işlerinden pek anlamam. Geçenlerde internette sörf yaparken alman forex robotunun web sayfasına denk geldim. Sitede forex piyasasında otomatik al sat yapan bir robotun tanıtımı yapılıyordu.

Biraz inceledim aklıma yattı çoğu şey. Ben de denemeye karar verdim. Tabi daha önce forex hesabım olmadığından bir aracı kurumu arayıp hesap açtım. Sonrasında bilgisayarıma MetaTrader programını kurdum. Alman Forex Robotunun sitesine girdim kampanya varmış KDV dahil 147 TL'ye kredi kartı ile ödememi yaptım. Robotu bilgisayarıma indirip kurmam 5 dakika sürdü. 

Bazı arkadaşlar forex robotunun söz verdiği gibi çalıştığına inanmıyorlardı ben de ilk deneyimimi videoya çekeyim dedim ve başladım kaydetmeye. 

Sitede bilgisayarınızı ve programı hiç kapatmayın diyordu ben de bilgisayarı açık bırakıp dışarı çıktım. Birkaç saat sonra eve geldiğimde 10 dolar kazanmıştım bile :)

İlk günlük 10 dolar yeter deyip programı kapattım. 5 gün bu işlemi yapsam ödediğim para çıkıyor zaten. Yani bazı arkadaşların düşündüğü gibi aldatma kandırma falan yok. 

Robotun linki 
http://almanforexrobotucom

Ben kartla ödedim, ödeme sayfasında ssl sertifikaları var ayrıca link https yani güvenli link. İsteyen havale veya paypal ile de ödeyebilir. Yasal faturalı satılan güvenilir bir ürün, ben bir sorun yaşamadım.

Herkese bol kazançlar diliyorum.''
Bu süper yorumu sizinle paylaşmak istedim.Eğer aradığınız evden para kazanmaksa,forex ve borsayla ilgileniyorsanız ve bunu otomatik bir yazılım ile yapmak istiyorsanız bundan iyisi yok.
Şimdi ister Alman Forex Robotu resmi sitesine gidebilir,ya da diğer kullanıcı yorumlarını şuradan okumaya devam edebilirsiniz.
Teşekkürler.
İndirim Kampanyası Bitmek Üzere. 50 TL Daha Az Ödeme Fırsatını Kaçırmayın!!!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlayın,değerlendirin...Yorumlarınız kıymetlidir.Siyasi içerikli,reklamlı ve küfürlü yorumlarınız anında silinir.